Revlon - Watermelon Fizz pachnący arbuzem


Cześć :) Dzisiejszego bohatera dostałam na 18 od dziewczyn z klasy <3 Jest to czerwony Revlon o pięknym zapachu arbuza :D Na opakowaniu napisane jest "Może być stosowany samodzielnie lub jako druga warstwa na tradycyjny lakier do paznokci Revlon". Ma słabe krycie, więc położyłam go na malinowy Editt Cosmetics i wystarczyła mi jedna warstwa. Na wierzch dodałam jeszcze fimosa żeby było weselej :D Lakier dosyć długo wysycha więc pokryłam go Seche Vite. Po wyschnięciu daje o sobie znać zapach arbuza. Jest cudowny, jak pierwszy raz miałam go na paznokciach to wszyscy chcieli powąchać xD

Na drugim zdjęciu pokazałam, czego użyłam.
Dwa ostatnie zdjęcia robiłam kiedy indziej, wtedy pod Revlonem miałam czerwień od Delii.
A Wy, lubicie pachnące lakiery? :)
Do usłyszenia <3

8 komentarzy:

  1. Ja miałam dwa lakiery z tej serii. I bardzo żałuję, że ich krycie jest takie beznadziejne bo zapachy mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przedostatnim zdjęciu widać cały jego urok, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zapomniałam napisać, że jest glassfleckowy ;)

      Usuń
  3. Genialnie Ci to wyszło, świetny prezent dostałaś! :)
    Ja pachniutka w swojej kolekcji nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje, mam bardzo podobny z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!:) Ja mam jakiś niebieski( chabrowy ) i pachnie jak guma balonowa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie :)
    Uwielbiam pachnące lakiery, mam taki z My Secret :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.