Przepis na... galaxy a la kendall

Cześć :) Bardzo męczący tydzień z rehabilitacją i próbnymi maturami dobiegł końca. Chemię napisałam na 20%, ale na prawdziwą maturę jednak zamierzam się nauczyć :D Jestem za to dumna z rozszerzonego angielskiego, bo słuchanie i czytanie napisałam na 26pkt na 27 :) Jeszcze nie wiem co z wypracowaniem. A wczoraj podsumowałam tydzień maturalny w jednym z warszawskich klubów ;)
Dużo się działo, więc dopiero dzisiaj mam czas żeby pokazać Wam zdobienie na 4. już tydzień paznokciowego klubu. Tym razem wszyscy musieli zmalować moją własną propozycję, czym jestem bardzo podekscytowana. A mowa o galaxy nails :) Robiłam je już kilkakrotnie w swoim lakierowym życiu, można nawet powiedzieć, że ten trend sprawił, że w ogóle zaczęłam się interesować zdobieniem paznokci. Uwielbiam ten motyw i zawsze chętnie go robię u siebie. Tym razem wyszło mi jakoś nietypowo, powstał jakiś wielki galaktyczny chaos :D


Do zdobienia użyłam 6 lakierów. Najpierw pomalowałam paznokcie na czarno, potem gąbeczką nałożyłam odrobinę błękitu z Adosa, fioletu z Editt i lakieru Delia no.1. Potem pokryłam całość brokatem China Glaze Snow Globe, który nadał mojemu kosmosowi błysku. Na koniec topper Cairuo w roli gwiazd :)
Jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. fajnie Ci to wyszło :D ja swój zrobiłam i zmazałam, bo kompletnie mi się nie podobał...
    a co do matur, to masz już wyniki czy patrzałaś w internecie i na podstawie ich ?

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze! gratulacje :) rozszerzony angielski jest naprawdę trudny!
    P.S. Jak znajdziesz jakieś błędy w moich notkach, to reaguj i pisz :D

    Miałaś fajny pomysł na galaxy, efekt jest naprawdę gwiaździsty, a nieco inny niż w tradycyjnym galaxy :) aż sama coś takiego zmalowałam :D (wczoraj już widziałam Twoje zdobienie!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Pokazuj swoje paznokcie jak najszybciej, nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. cudownie Ci to wyszło, chociaż powiem szczerze, że jak zobaczyłam jaki wzorek został wybrany to nie byłam za szczęśliwa, dlaczego? brakowało mi zawsze motywacji do zrobienia tego zdobienia a zawsze chciałam, dlatego dziękuję że to on był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja propozycja zmusza ludzi do wysiłku :D Ja tak nie mogę się zebrać do water marble, raz robiłam i ciężko będzie mnie przekonać, żebym znowu się za to zabrała.. :)

      Usuń
  4. Galaxy na pazurkach zawsze fajnie wygląda, ja go dobrze zrobić nie umiem, ale Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rozszerzenia z ang :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam w gronie maturzystek ;) mnie na szczęście próbne matury ominęły - byłam z klasą na wycieczce :)
    bardzo ładne, takie inne od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaktyczny chaos jak najbardziej pozytywny! A do matury masz jeszcze dużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! I już wiem komu mam dziękować za męczarnie nad tym galaxy! :P Już dawno nie spędziłam tyle czasu nad jakimś zdobieniem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.