Niebieska geometria

Czeeść. Ech, tak rzadko się tu pojawiam ostatnio, a wszystko za sprawą dobrze znanego wszystkim studentom wyrazu: SESJA. Na szczęście większość egzaminów mam już za sobą, zostały mi dwa najnudniejsze przedmioty czyli ekonomia i prawo (sorry Cat :D). Wierzę w siebie i w to, że mi się uda, chociaż jeszcze nie zaczęłam się do nich uczyć. Pożyjemy, zobaczymy. Po tej 10-dniowej nieobecności powracam z kolejnym elementem paczki z BPS ze stycznia. W poprzednim poście pokazywałam Wam urocze cyrkonie w kształcie kokardek, dzisiaj coś mniej uroczego bo tylko naklejki wodne :D Na wstępie chciałabym przeprosić za fatalną jakość zdjęć. Wszystko wina pogody.


Przejdźmy do meritum sprawy. Naklejki wodne, które są głównym bohaterem dzisiejszego posta znajdziecie w sklepie Born Pretty Store, dokładnie TUTAJ w bardzo dobrej cenie 0.99$ :) Moje nazywają się "QJ-178" i są to geometryczne trójkąty, których kolory przechodzą od niebieskiego i fioletu do czerwieni i pomarańczu. Jak widzicie na zdjęciach, na pierwszy ogień poszła lewa strona kartonika, czyli zimne odcienie idealne na panującą porę roku. Przed nałożeniem naklejek pomalowałam paznokcie na biało, co było dobrym pomysłem, bo okazało się, że naklejki same w sobie są trochę przezroczyste i prześwitywałyby przez nie gołe paznokcie. A tego bym nie chciała, hehe. Pozostałe paznokcie pomalowałam granatem z Editt Cosmetics oraz holosiem AllePaznokcie. Generalnie byłam całkiem zadowolona z efektu, chociaż wzór nie jest jakiś bardzo skomplikowany. Tak jak w przypadku wszystkich naklejek wodnych, aplikacja jest samą przyjemnością, podobnie zmywanie. Na pewno wrócę do tego kartonika, bo została mi jeszcze ponad połowa i jakoś muszę ją wykorzystać. Ale znając życie wydarzy się to w bardzo dalekiej przyszłości ;)

Jeśli zdecydujecie się na zakupy w Born Pretty Store, nie zapomnijcie skorzystać z mojego kuponu na 10% zniżki, który brzmi "LAFX31" :) Przesyłka jest zawsze darmowa.



Wiem, że niewiele widać na zdjęciach, ale jak Wam się podobają takie mało nachalne naklejki? Ja tam wolę coś szalonego :D I właśnie o czymś takim napiszę w następnym poście :)
Do usłyszenia!

10 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te naklejki... szkoda tylko, ze cały kartonik nie jest w takiej niebiesko-fioletowej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe naklejki - nie przypominam sobie, żebym widziała je na stronie BPS, ale może po prostu nie przyglądałam się im za bardzo. Ładnie wyglądają, mi się takie mani podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wzór mają te naklejki a pazurki take piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te naklejki, super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolałabym coś bardziej szalonego, więc czekam na następnego posta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się podłączam do Sabi :) szaleństwa na paznokciach nigdy dosyć :D

      Usuń
  6. wyglądają fajnie! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejki są boskie! Powodzenia na egzaminach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie :) wyglądają jakby były malowane ręcznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.