Golden Rose with protein 348


 Witajcie :) Próbne matury zbliżają się wielkimi krokami. Początek już we wtorek. Najmniej boję się matmy, najbardziej rozszerzenia z angielskiego. Mogłam wybrać na maturę próbną tylko jeden przedmiot dodatkowy i wybrałam chemię. Jej też się boję bo w tym roku jeszcze ani razu nie zajrzałam do tego przedmiotu...w humanie jestem :P

Ostatnio dużo myślałam o blogu, robiłam notatki, opracowywałam tagi, lakierowe serie (piątki będą dniem specjalnym, ale o tym wspomnę jak już się za to zabiorę ;)). Opracowałam również plan pisania recenzji, który dzisiaj zadebiutuje na moim blogu :D Oprócz tego zrobiłam ostatnio wielką sesję zdjęciową lakierów i ich pędzelków żebym miała co pokazywać.


 Dzisiejszy bohater jest dosyć nowy w mojej kolekcji. Już od dawna chciałam go kupić i wreszcie mi się udało. Brakowało mi właśnie takiej uniwersalnej szarości :) Był bazą do mojego kropkowego zdobienia z poprzedniej notki. Dowiedzmy się o nim nieco więcej.
Nazwa: Golden Rose With Protein 348
Pojemność: 12,5ml
Cena: 3,90zł na wyspie Golden Rose
Kolor, wykończenie: kremowy jasny szary
Konsystencja i aplikacja: Bardzo przyjemna tak jak u wszystkich lakierów z tej serii. Pędzelek jest cienki tak jak lubię i dobrze się nim operuje. Lakier jest rzadki, może trochę zalewać skórki.
Krycie: Ja użyłam dwóch warstw: pierwszej cienkiej i drugiej grubszej.
Czas wysychania: średni
Zmywanie: Zupełnie bezproblemowe.
 

Macie w swojej kolekcji takie kolory?

10 komentarzy:

  1. Kolor idealnie pasuje do pogody za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny szaraczek, właśnie takiego mi brakuje, bo jaśniejsze i ciemniejsze mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szaraczki! Są niezwykle eleganckie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny szaraczek, musze kupić koniecznie! :)
    a ja najbardziej właśnie boję się matmy :/ a dodatkowy piszę WOS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w deklaracji wpisałam też wos i jestem nim przerażona, chyba w końcu nie będę go zdawać na maturze :P

      Usuń
  5. ja też mam taki lakier, chociaż nie wiem czemu ale nie używam go :P
    powodzenia na próbnych maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii chyba 3 lakiery i powiem, że lubię ich używać :)
    Twój ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten kolor :D dopiero raz miałam go na paznokciach i mam wrażenie że niestety bardzo nie pasuje mi do koloru skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki dosyc ciekawy szaraczek buraczek, fajny koorek, niestety nie mam takiego w swojej kolekcji :( zapraszam do udzialu w swiatecznym kalendarzu paznokci! bedzie mi milo jesli dolaczysz i dodasz chociaz jeden post o takiej tematyce :) szczegoly na treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.