Sally Hansen - Green Tea

Zapraszam na zieloną herbatkę z Sally Hansen. :)
Nazwa: Sally Hansen Complete Salon Manicure - Green Tea
Pojemność: 14,7ml
Cena: W moim przypadku 10zł w Pepco
Kolor, wykończenie: Kremowa mięta
Konsystencja i aplikacja: Lakier jest dość gęsty. Aplikacja nie należy do najprzyjemniejszych, chyba, że ktoś lubi szerokie pędzelki. Mój jest dodatkowo krzywo ścięty, ponieważ lakier był kupiony w Pepco.
Krycie: 2 warstwy
Czas wysychania: średni
Zmywanie: łatwe.
Oczywiście gdyby nie promocja w Pepco, to nigdy nie kupiłabym tego lakieru ze względu na cenę. Mimo wszystko lubię go nosić, bo jest dla mnie zastępcą Mint Candy Apple :)
Lubicie ten kolor na paznokciach?



6 komentarzy:

  1. w buteleczce nie wygląda zbyt ładnie, ale na paznokciach ma świetny, cukierkowy odcień mięty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadam się :) w buteleczce to raczej taki jasny odcień brudnej zieleni. Chociaż to może być najprawdopodobniej kwestia światła ;)

      Usuń
    2. rzeczywiście jest tak, że w butelce wygląda inaczej niż na paznokciach, bo byłam zdziwiona jak pierwszy raz go użyłam :)

      Usuń
  2. W buteleczce wygląda nie za ciekawie ale na paznokciech cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.