Lovely Baltic Sand 01

Hej :) Dzisiaj post na szybciutko. W ramach brokatowego piątku pokażę Wam piasek, który na pewno wszyscy dobrze znają, bo kolekcja Baltic Sand wyszła latem. Mimo to ta pomarańczowa czerwień mieniąca się na złoto nie nudzi mi się, a dodatkowo według mnie idealnie pasuje na Boże Narodzenie! :) Zdjęcia były robione latem.
Nazwa: Lovely - Baltic Sand 1
Pojemność: 8ml
Cena: ok. 8zł
Kolor, wykończenie: Czerwień wpadająca w pomarańcz, ze złotym shimmerem, wykończenie piaskowe
Konsystencja i aplikacja: Pędzelek jest za gruby, przez co trudno operuje się nim przy skórkach. Przynajmniej dla mnie. Poza tym konsystencja przyjemna.
Krycie: 1-2 warstwy
Czas wysychania: Jak na piasek mógłby być krótszy
Zmywanie: Nie takie złe
Myślę, że lakier może nie spodobać się wszystkim, bo jest odrobinę kiczowaty. Mi to oczywiście nie przeszkadza, bo lubię jak się błyszczy, a jak jest ładny kolor to już w ogóle super. Lakiery Baltic sand są jeszcze dostępne w Rossmannach.
Tyle na dziś, udzielił mi się świąteczny nastrój i emocje, zdecydowanie muszę odpocząć :D
Do napisania :*


PS. Pozdro Andźka!

6 komentarzy:

  1. Cudowny letni kolor, ale z pewnością sprawdzi się na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam żółtka z tej serii i bardzo lubię :) ten mnie nie porwał, ale to chyba dlatego że ma w sobie pomarańczowe tony, a moje dłonie bardzo źle wyglądają w pomarańczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, nieco podobny do piaska z p2 :)
    ja mam żółty z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Julciu za pozdrowienia, już sie nie moge doczekac wsolnego sylwestra na slasku!! czekam z domowa cytrynowką ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczy w słońcu jak oszalały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.