Thermo Color Change 2 - soczysty kameleon

Mam dla Was dzisiaj coś pięknego. Moje ulubione zdjęcia paznokci, które kiedykolwiek zrobiłam ;3 Przedstawiam Wam kolejny lakier z termicznej rodzinki Editt Cosmetics. Temu poświęciłam najwięcej uwagi podczas robienia zdjęć, ciągle tylko zamaczałam palce w gorącej wodzie i szybko robiłam foty żeby nie ostygły :D Oczywiście było to bardzo dawno temu, sądząc po kształcie moich paznokci i zieloności liścia ;)
Nazwa: Editt Cosmetics Thermo Color Change 2
Pojemność: 6ml
Cena: ok. 4zł
Kolor, wykończenie: lakier termiczny, ciemna zieleń przechodząca w jasną. Wykończenie jelly.
Konsystencja i aplikacja: Lakier jest rzadki przez co wygodnie się go nakłada. Potrzeba jednak cierpliwości ze względu na...
Krycie: na zdjęciach mam jakieś 4 warstwy :<
Czas wysychania: dosyć krótki ze względu na to, że dzięki rzadkości lakieru nakładamy cienkie warstwy.
Zmywanie: bezproblemowe.
UWIELBIAM te lakiery <3 Dodam jeszcze że jak jest zimno to jest ciemny, jak ciepło to jaśniejszy :) To jak na razie mój termiczny faworyt. A Wy co sądzicie?

Zapraszam na facebooka World of Colors :)


7 komentarzy:

  1. kurczę, 4 zł za takie cudo to jak za darmo! :D lakiery termiczne chyba z natury mają słabe krycie, ja mam dwa i też słabo kryją. Ale takiemu przyjemniaczkowi to się wybacza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, chociaż w butelce zupełnie niepozornie wygląda :D Ja mam z tej serii dwa lakiery i niestety jeden nie zmienia koloru wcale drugi tylko odrobinkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny lakier!:D powiedz mi jeszcze, gdzie można je dostać a będę spełniona!:P A ten kolor to po prostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z tym jest problem, myślę, że dostanie się go w różnych chińczykach i na bazarkach :P

      Usuń
  4. wow, nie wiedziałam że ta firma ma takie lakiery, świetny jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor, ale muszę przyznać, że ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, szkoda, że krycie słabe, ale za 4 złote :) Ja jeszcze nie mam żadnego termicznego lakieru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.