Święta święta i po świętach

Hej hej :) Tak jak obiecałam przybywam ze świątecznym postem. Lakierowy świat już pewnie zapomniał o świętach i szykuje się na sylwestra, ale nie mogłabym nie pozanudzać Was kolejnym świątecznym zdobieniem :) Oto, co miałam na paznokciach w Wigilijny wieczór.

Pierwszy raz użyłam moich pędzelków do zdobień i ćwieków! :)
Co sądzicie o tym zdobieniu?


Jeśli chodzi o prezenty, miałam im porobić zdjęcia, ale nie chciałam Was zanudzić na śmierć. Dlatego tylko wymienię te najbardziej interesujące w blogerskim świecie rzeczy :P
- Lakier Lovely Snow Dust - złoty <3
- Zestaw 6 lakierów z H&M
- Zestaw do pielęgnacji paznokci z Morza Martwego - pilniczek, polerka, krem do rąk, żel do skórek
- Zestaw do paznokci z H&M - pilniczek, balsam do skórek, patyczek do skórek, krem do rąk
- Zapas acetonu do czyszczenia pędzelków
- Pilniczek szklany - mój pierwszy w życiu
- Nowy telefon <3 Samsung Galaxy SIII
- Dwa woski Yankee Candle - Loves me, loves me not oraz A child's wish (zdublował mi się)
- płyn micelarny Tołpa
- półka na lakiery! <3

Oraz inne mniej związane z kosmetykami i paznokciami rzeczy :) Uważam święta za bardzo udane.
Teraz moje paznokcie sobie odpoczywają przed powrotem do szkoły. W domu mogą być niepomalowane ;) No i testuję kosmetyki z morza martwego!

Tyle na dzisiaj. Nie wiem, czy uda mi się napisać coś przed Nowym Rokiem, dlatego chciałabym baardzo Wam podziękować, że byliście ze mną przez te kilka miesięcy roku 2013 i mam nadzieję, że spotkamy się w kolejnego sylwestra na World of Colors :) HAPPY NEW YEAR!

10 komentarzy:

  1. cudnie to zmalowałaś, piękne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie :) Bardzo podoba mi się lakier z MIYO. Gdzie można takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mani! Bardzo mi się podoba motyw ostrokrzewu :)
    A ciekawi mnie ta półka na lakiery co ją dostałaś, pokaż potem jakieś fotki :)
    I Tobie również szczęśliwego nowego roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, zimowo-świąteczne mani ^^
    Pokazuj szybko półkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedziemy teraz lansować się nowymi telefonami Dzejs! ~motocyklistka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. MIYO Green Fireworks jest prześliczny, świetnie wygląda w komplecie z ostrokrzewem :D bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superaśny manicure! :) Mega.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.