J jak Jeżyce :)

Witajcie :) Właśnie czytałam na fejsie o tym, co stało się z obserwatorami google. Nie ma mowy, nie zgadzam się na google+... Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.
Dzisiaj przybywam z Jeżycami od Colour Alike, z kolekcji PZN. Zamówiłam je sobie na święta, bardzo nie lubię fioletowego ale akurat z tej kolekcji to fiolet przemówił do mnie najbardziej. Myślę, że bardziej będzie mi się podobał latem, razem z promykami słońca, bo teraz jakoś mi smutno z nim na paznokciach. Dodatkowo żeby trochę go ożywić postanowiłam wrzucić jakiś złoty akcent. Wybór padł na złotą literkę J (jak Julia, dopiero potem do mnie dotarło, że też jak Jeżyce :D), którą dostałam od siostry. W opakowaniu są trzy takie literki i napisane jest że to 24kt złoto :P Bogactwo.
Jak widzicie drastycznie skróciłam paznokcie, taka moja zachcianka. Kiedy mam problemy z wydobywaniem podkładu do twarzy ze słoiczka to znak, że trzeba je skrócić. Tym razem pojechałam na zero. Przepraszam, że są tak krzywo pomalowane, ale zawsze mam problemy z malowaniem lewej ręki i czasem wychodzi lepiej czasem gorzej :P Bo leworęczna jestem.
Nazwa: Colour Alike 497 "Jeżyce"
Pojemność: 8ml
Cena: 9,49zł
Kolor, wykończenie: Wszyscy piszą, że to holo rozproszone, więc pewnie tak jest :D Ja tam się nie znam na holach. W każdym razie Jeżyce mają trochę chłodno fioletowy kolor, pięknie mienią się w słońcu i flashu (co widać na ostatnich zdjęciach) dzięki milionom holograficznych drobinek.
Konsystencja i aplikacja: Konsystencja trochę lejąca, kapnęła mi kropelka z pędzelka na biurko.
Krycie: 1 warstwa całkowicie pokryła płytkę, ale nie wiem, jak by to wyglądało przy długich paznokciach.
Podsumowanie: Zdecydowanie polecam ten lakier, zwłaszcza fankom fioletu :)
Mam na sobie jedną warstwę Colour Alike i warstwę Seche Vite, żeby literka się trzymała.
Jeżyce możecie kupić na colorowo.pl :)

Co sądzicie o holosiach Colour Alike? Ja marzę o "Ja pierniczę!". Cudo!

3 komentarze:

  1. cudowny lakier :) mimo, że też średnio lubię fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny :D ślicznie wygląda z literką z twojego imienia :D i z mojego ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam Jeżyce ^^ a zamówiłam sobie teraz ' o w bombkę' :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.