Swatchowy spam - Editt Cosmetics

Heej :) Przepraszam za lekki zastój na blogu, w takie upały nic się człowiekowi nie chce ;) Dzisiaj nie będę się rozpisywać, bowiem w tym poście chcę pokazać Wam resztę lakierów Editt Cosmetics, które mam w swojej kolekcji. Nie chciałam się rozdrabniać na mniejsze posty, zwłaszcza że lakiery te nie mają numerków ani nazw. Zacznijmy od serii Big Square:


Bardzo polubiłam się z tą serią. Butelki są ogromne (podobno 20ml!) a kolory przepiękne. I co dla mnie najważniejsze - wszystkie są żelkami, które uwielbiam! Świetnie mi się nimi maluje, do krycia potrzebują ok. 3 warstw lub 2 z białą bazą, ale to normalne przy tym wykończeniu. Niektóre mają drobny shimmer (np. ciemna zieleń). Moimi faworytami są neonowa żółć, zieleń i pomarańcz :)


Kolejna seria to seria matowa. Ja mam tylko 5 kolorów, ale wiem, że np. w podziemiach w centrum Warszawy dostępne są też piękne matowe neony Editt Cosmetics :) Krycie w porządku, jednak niektóre kolory się nie zmatowiły. O dziwo spodobały mi się te dwa perłowe :D


Na koniec seria w buteleczkach z "talią osy" :D Swoją drogą są bardzo ładne. Lakiery z tej serii to typowe kremowe kremy, niektóre z dodatkiem shimmera. Niestety mają twarde pędzelki, które tworzą smugi. Według mnie najbardziej wartym uwagi jest "błękito-fiolet", o którym kiedyś napisałam osobny post.



Dzisiejsza notka to totalny misz masz, ale jak już pisałam Wam w TYM poście, mimo wszystko chcę pokazać Wam, że wśród lakierów tej firmy można znaleźć wiele perełek :) Jest to już przedostatnia porcja swatchów Editt Cosmetics - zostały mi jeszcze świecące w ciemności.
Zapraszam do obejrzenia poprzednich recenzji:

Lakier Kwadrat
Thermo Color Change cz. 1
Thermo Color Change cz. 2
Frozen Nail
Orzeźwiająca mięta
Błękito-fiolet z dzisiejszego postu

Do napisania :*

8 komentarzy:

  1. Żółć, koral i cukierkowy róż chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że niektóre lakiery są takie same na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :) lubię tę firmę, mają sporo unikatowych kolorków, w dodatku tanich (szkoda tylko że bez numerków)

    OdpowiedzUsuń
  4. spora kolekcja ;D te neonowe najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze kwadratowe są super, szczególnie niebieski, zielonki, żółtki i pomarańczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza seria jest genialna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuuużo masz lakierów tej firmy ;-) Pierwsza seria najlepsza - i widzę, że nie jestem sama ze swoją opinią ;-) Mamm trzy lakiery z tej firmy, dwa bokaty i jeden shimmer - całkiem fajnie się sprawdzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeeeeej! jaka kolekcja :D
    niektóre są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.