Lakier zmieniający kolor od Editt Cosmetics

Cześć :D Łapię już coraz więcej motywacji do systematycznego prowadzenia bloga.
Zawsze powtarzam, że jedynym kolorem którego nie lubię jest fiolet, jednak po obejrzeniu prac na fioletowy tydzień projektu tęcza na moich paznokciach wylądował...oczywiście właśnie ten nielubiany przeze mnie kolor ;) Jakoś się do niego przekonuję.
A oto dzisiejszy bohater:



Poznajmy bliżej to małe cudeńko. Jest to wyprodukowany pod Warszawą przez polską firmę Editt Cosmetics lakier termiczny zamknięty w 6ml buteleczce. Na nakrętce ma naklejkę, która ma pokazywać przejścia kolorystyczne, jednak trochę odbiega ona od rzeczywistości.



Nie oszukujmy się - nie spodziewałam się dużo po tych lakierach. Ku mojemu zdziwieniu, faktycznie kolor na paznokciach zmienia się pod wpływem temperatury. Zwłaszcza w chłodne dni lakiery zmieniające kolor to fajna zabawa. Zmiana nie następuje szybko, ale przy długich paznokciach widać czasem różnicę odcienia, tak jak na tych zdjęciach:

Gdy jest ciepło, lakier jest jasnofioletowy, gdy temperatura spada lakier ciemnieje.


W porównaniu do swoich termicznych kolegów lakier Thermo Color Change nr 18 ma całkiem niezłe krycie - wystarczyły mu dwie warstwy. Nie sprawia problemów przy zmywaniu i nie zabarwił mi płytki.
Co do ceny, nie jestem pewna ponieważ dostałam ten lakier od firmy. Myślę, że nie przekracza ona 4zł.
Jak na taką cenę i fakt, że to polska firma, jestem bardzo zadowolona z tego lakieru ;)



Co o nim sądzicie? Macie jakieś lakiery termiczne?
Do usłyszenia :*
kendall

8 komentarzy:

  1. Tez średnio przepadam za fioletem, ale lakierów w tym kolorze mam sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ciemniejszej wersji bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi calutki czas marzy się lakier który będzie zmieniał kolor i cały czas nie mam gdzie go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Editt znajdziesz w sklepach typu "wszystko za 5zl", na bazarkach itp ;) Ja marzę o kameleonie od Eclair, ale ceny nie dla mnie

      Usuń
  4. Marzy mi się lakier termiczny w kolorze żółci i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam sobie lakier termiczny jeszcze latem i czekam na zimę, żeby miał sens :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi przypomina mój od eclair :)
    http://pookrecone.blogspot.com/2014/01/new-03-chameleon-nail-polish-by-eclair.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.