China Glaze "At Vase Value" i naklejki wodne

W tym poście wyjątkowo nie będę narzekać na brak weny, na zapracowanie i zmęczenie :D Nawet z paznokci jestem całkiem zadowolona, a to ostatnio nie zdarzało się często. Uważam, że to zasługa pięknej chinki At Vase Value, która przez długi czas była numerem jeden na mojej chinkowej wishliście i oczywiście za sprawą tej samej osoby co zwykle, czyli mojego przyjaciela, trafiła do mojej kolekcji. At Vase Value to błękit wpadający w miętę. Bardzo świeży kolor, idealny na lato, pasuje do każdej karnacji i pięknie wygląda na każdych dłoniach. Niestety, pojawiło się trochę problemów z aplikacją. Nie wiem, czy to wina upału czy lakieru, ale malowanie nim było dosyć męczące, bo jest kredowy i robiły mi się dziury na środku paznokcia przy drugim przeciągnięciu pędzelka. Trzeba od razu robić grubsze warstwy i unikać zbyt wielu pociągnięć. Na szczęście top Kwik Kote pokrył nierówności więc nie muszę się już nimi martwić. Poza ciężką aplikacją lakier nie ma żadnych wad, zmywanie na pewno będzie bezproblemowe.


Aby nieco urozmaicić moje paznokcie, dodałam naklejki wodne, które dostałam do przetestowania od sklepu LadyQueen . I one mnie nie zawiodły. Były bardzo proste w obsłudze, powiedziałabym nawet, że lepiej mi się ich używało niż innych naklejek tego typu, a może po prostu miałam dobry dzień ;) Tak jak widzicie, wzory które wybrałam są nowoczesne i geometryczne, bardzo przypadły mi do gustu. Jedyną wadą jest to, że jest ich mało więc starczą tylko na pojedyncze paznokcie i są bardzo małe - tylko na małym palcu udało mi się zmieścić cały wzór, na pozostałych musiałam kombinować. W każdym razie, jeśli macie krótsze paznokcie, nie powinnyście mieć z nimi problemu :) Naklejki znajdziecie TUTAJ, jest sporo opcji do wyboru i właściwie wszystkie mi się podobają. Obecnie na LadyQueen trwa letnia wyprzedaż, dzięki której kupicie te naklejki za $1.20.


Przypominam też o moim kodzie rabatowym, z którym dostaniecie 15% zniżki na zakupy w tym sklepie :) Podczas zamawiania wystarczy wpisać CALC15

http://www.ladyqueen.com/1-sheet-water-transfer-nail-art-sticker-decal-black-white-french-tip-floral-na0425.html
 

Jak Wam się podobają te naklejki? :)
Do usłyszenia!

12 komentarzy:

  1. ale śliczności :-) i jakie perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt dają. Błękit cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do usłyszenia? na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy na blogu pisze się, że do usłyszenia? ; c

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpisik, ale w tekście pisany do chyba do zobaczenia, a nie "do usłyszenia" hm?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) I jakie długie pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki! Ostatnio swoje opiłowałam do takiego okrągłego kształtu ;-) Kolor naprawdę piękny - taki błękit nieba! Naklejki ciekawe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten kolorek :-) A naklejki wyglądają ciekawie - szkoda tylko, że są takie małe i trzeba kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladnie i jakie pazurki piekne i dlugie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć na Twoje długaśne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your design and color combination! so cool!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor lakieru i bardzo ładne naklejki. Gdybym nie przeczytała, myślałabym, że to stempelki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.