Halloween

Uuuuuuuuu! Jakie macie plany na Halloween? :D
 Wypytywałam wszystkich w szkole czy mają jakiś pomysł na halloweenowe zdobienie bo tak naprawdę wszystko już było - dynie, nietoperze, duchy, cmentarze... Jako że nie wymyśliłam niczego "łał", postanowiłam poszukać inspiracji w niezastąpionym internecie. I tak oto powstało moje zdobienie - kościotrup inspirowany TheNailasaurus, oko, które widziałam kiedyś na Chalkboard Nails i do tego pajączek i cieknąca krew.
Poznajcie Marka, który zajął aż dwa moje paznokcie :D

 Lakiery, których użyłam:
- biały Vipera Creation 417
- czarny Golden Rose Rich Color 35
- czerwony Delia Coral Prosilk 210
- niebieski Ados Extra Long Lasting 636
- czarny i biały liner od Editt Cosmetics
- Matte Top coat H&M

Kościotrupa i pająka namalowałam linerami. Bardzo boli mnie to że nie mam jeszcze pędzelków do zdobień, byłoby mi dużo łatwiej. Biały liner po paru minutach ciągnął się jak guma :P
Resztę zmalowałam wsuwką do włosów :D Trzeba sobie jakoś radzić.
Zdobienie mi się podoba, jak na pierwszą halloweenową próbę kiedykolwiek. Cały dzień podstawiałam wszystkim znajomym rękę pod nos żeby zobaczyli jak się namęczyłam. Nawet pani od francuskiego widziała, powiedziała: "Boże, a ta znowu o tych swoich paznokciach.." :P 
Myślę że w przyszłości zrobię oko na każdym palcu, bo najbardziej się wszystkim podobało. A muszę dodać, że strasznie brzydzę się oczu więc to dla mnie rodzaj terapii :D
Teraz udaję się na wycieczkę po Waszych blogach.
Życzę strasznego wieczoru ;>

3 komentarze:

  1. Moje plany na Halloween? Łóżko, czekolada, blogi, vlogi i herbata :D
    Mani świetny :D Super tek kościotrup :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowe pazurki :0

    Dziękuje za zgłoszenie, już Cię dodałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.