Wężowa skóra

Hej hej :) Jak się trzymacie? Moje wakacje trwają w najlepsze, w sumie to trochę tęsknię już za uczelnią, ale z drugiej strony boję się pomyśleć o nadchodzącej jesieni i zimie. Całe szczęście, że ma być w tym miesiącu jeszcze trochę słoneczka. Aktywne spędzanie wakacji nie sprzyja malowaniu paznokci dlatego wciąż pokazuję Wam zaległe zdobienia.
Lubicie węże? Ja raczej nie, ale motyw wężowej skóry na naklejkach z Born Pretty Store przyciągnął moją uwagę. Jest elegancki ale jednocześnie trochę drapieżny i nietypowy, dlatego przyjemnie mi się nosiło te naklejki :) W zestawie znajdują się cztery wzory - dwa tygrysie (jeden z nich pokazywałam Wam już wcześniej) i dwa wężowe - szary i niebieski. Obecnie naklejki te kosztują $1.99 i znajdziecie je pod TYM linkiem :) Jak zwykle się nie zawiodłam. Były bardzo proste w obsłudze a efekt końcowy zachwycał.


Lubicie drapieżne motywy na Waszych paznokciach? :))

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Skóry węża na paznokciach jeszcze nie miałam, jeśli chodzi o drapieżne motywy to tylko panterka ;-) i ew. mało drapieżna żyrafa ;-D To wężowe zdobienie wygląda świetnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że wąż na paznokciach może tak rewelacyjnie wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta skóra! Wygląda tak... naturalnie :-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.