Shattered Glass

Hej :) Wiem, że jestem trochę opóźniona, ale to nie powstrzymuje mnie przed wypróbowywaniem tego gorącego trendu na własnych paznokciach. Mowa oczywiście o efekcie potłuczonego szkła. Prawda jest taka, że zdobienia tego typu pojawiały się wielokrotnie w internecie już dawno - z mniej lub bardziej potłuczonym szkłem. Ale dopiero w tym roku stało się to wielkim trendem na skalę światową, a celofan potrzebny do wykonania takiego zdobienia stał się łatwo dostępny w sklepach paznokciowych. Oczywiście bardzo się z tego cieszę, bo uwielbiam takie zdobienia! :D


Moją folijkę (tak samo jak tę z przedostatniego posta) zamówiłam w sklepie LadyQueen. Nie jest jej jakoś bardzo dużo, ale też nie potrzeba jej wiele do jednego zdobienia. Do wyboru mamy aż 5 wersji kolorystycznych, ja postawiłam akurat na numer 4, ale chętnie wypróbowałabym każdą z nich ;) Cena? $2.15 - nie wiem, ile kosztuje zwykły celofan, ale śmiem twierdzić, że wyszedłby taniej niż ten około 15cm pasek. Chociaż z drugiej strony, po co komu więcej? Zasada jest taka sama jak w przypadku papieru laserowego - tniemy folijkę według własnej wyobraźni. Najbardziej tradycyjne (i pewnie najbardziej efektowne) są trójkąty, ale spokojnie można wyciąć nawet kształt antylopy. Wiecie, bo antylopa ma skomplikowany kształt, stąd ten przykład, hahaha. Moja wersja kolorystyczna mieni się od odcienia khaki, przez czystą zieleń, aż po niebieskości. Mam nadzieję, że widać to na zdjęciach, a jak lubicie gify to wrzuciłam taki na swoje konto na instagramie :D KLIK


Podsumowując: efekt potłuczonego szkła na paznokciach można uzyskać bardzo małym nakładem pracy. Dla mnie najgorsze jest wycinanie bo w sumie od dziecka jestem w tym kiepska, ale za to placement był już samą przyjemnością. Najważniejszy jest fakt, że folijka jest bardzo cienka i dopasowuje się do kształtu paznokcia. Złapiecie ją w dziale Nail Art, dokładnie pod TYM LINKIEM.
Przypominam też o moim kodzie rabatowym - CALC15 :)

http://www.ladyqueen.com/

 Do usłyszenia! :)

5 komentarzy:

  1. ładne mani, podoba mi się ten efekt. mam kilka takich folijek, ale nie zdążyłam jeszcze nic z nimi stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt, fajnie się sprawdzi na imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten efekt, ale sama jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, i też zamierzam je dopiero zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie zdobienia, chociaż sama jeszcze takiego nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.