Komiksowe naklejki

Hoho, już dwa tygodnie minęły od ostatniego posta. Na szczęście udało mi się uporać ze wszystkimi projektami na studia i nie na studia. Chwilowo jestem wolna (prawie) i wena nawet mi dopisuje. To pewnie zasługa poprawy pogody i zbliżającej się wielkimi krokami wiosny - mojej ulubionej pory roku! :) Wkrótce wyciągnę neonowe Conversy (a właściwie to neonowe wszystko), skórzaną kurtkę i nie będę musiała wstawać o 5.20, żeby uporać się z oszronionymi szybami samochodu. WRESZCIE. 
W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania nietypowe naklejki wodne. Jeszcze nie było czegoś takiego na moim blogu ani na moich paznokciach. Naklejki te pochodzą z zestawu ze sklepu LadyQueen. Sam zestaw jest szalony, nie wiem, czy odważyłabym się użyć niektórych wzorów (i raczej nie wrzuciłabym ich na Insta, żeby mi nie usunęli zdjęcia za nieodpowiednie treści :D), w każdym razie do wyboru - do koloru. Od Marilyn Monroe, przez wzór komiksowy (z dzisiejszego posta) po nagie kobiety. Szaleństwo. Arkusz zawiera 12 wzorów i kosztuje obecnie $2.99. Znajdziecie go w dziale Nail Art, dokładnie TUTAJ. Muszę przyznać, że naklejki bardzo dobrze mi się nakładało, a ich rozmiar wystarczył na moje długie paznokcie. Dla osób z szerszą płytką mogą być nieco za małe, ale dla mnie były idealne. Położyłam je na białą bazę, żeby podbić trochę kolory i pokryłam topem Seche Vite. Bardzo mi się podobają bo nie są spikselowane jak to czasem bywa. Czysty, wyraźny wzór - super! :)


Na koniec chciałabym przypomnieć Wam o moim kodzie rabatowym na 15% zniżki w sklepie LadyQueen :)

Co sądzicie o tych naklejkach i ogólnie o tym kontrowersyjnym zestawie? :D

Do napisania!

10 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają na twoich pazurkach, ale ja raczej bym się na takie nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też nie dla mnie , ale obłędne wyglądają te naklejki;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te naklejki, ale, jak dla mnie, za dużo się dzieje na paznokciach. Zdecydowanie wolę akcent na jednym czy dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne naklejki, ciekawie by wyglądały jako dodatek, bo mam wrażenie, że na wszystkich paznokciach dają za mocny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają rewelacyjnie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah, no ciekawe i na pewno robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem obłędne - tez takie chce *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.