Szczypce do ozdób - Born Pretty Store

Wreszcie zamówiłam coś oryginalnego. Ileż można zamawiać naklejki wodne, prawda? Tak na marginesie - w następnym poście będą naklejki wodne :D Ale zanim znowu będziecie męczyć się moimi naklejkowymi zdobieniami, chciałabym napisać parę słów o bardzo pomocnym gadżecie - chwytaku do ozdób, nazywanym alternatywnie szczypcami lub pęsetą. Jeśli śledzicie mojego bloga to na pewno zauważyliście, że chętnie używam sporych ozdób 3D. Czasami są bardziej poręczne, czasami mniej. I teraz, po tych kilku latach malowania paznokci przychodzi mi z pomocą to wspaniałe urządzenie.Właściwie to nie mam zbyt dużo do napisania na jego temat. Działa tak samo jak pęseta, ale jest nieco większe i ma zakrzywioną końcówkę. Jeśli chcecie znać szczegóły: szczypce te wykonane są ze stali, ważą 40g i kupicie je w sklepie BornPrettyStore, dokładnie TUTAJ, za jedyne $2.70. Nic więcej nie dodam. Po prostu obejrzyjcie zdjęcia i wierzcie mi na słowo, że takie szczypce to coś, co ułatwia życie :D Nawet można nimi wyławiać naklejki wodne z wody!
W roli modelek i królików doświadczalnych niebieskie i zielone kwiatki, oczywiście również z Born Pretty.


Tak sobie teraz pomyślałam, że takie szczypce to w sumie w wielu czynnościach mogą okazać się przydatne. Można nimi np. przesadzać kaktusy albo wyrywać zęby mleczne :D Cóż za wielofunkcyjne urządzenie!

Na koniec wrzucę Wam banner z kodem rabatowym do BPS, bo na pewno jeszcze nigdy go nie widzieliście na moim blogu :D Po wpisaniu kody LAFX31 otrzymacie 10% zniżki.


Do usłyszenia! ;) Wkrótce przybędę z naklejkami wodnymi!

8 komentarzy:

  1. a to nie zaciskarka do robienia tunelu na szablonie? mam cos podobnego :) nie pomysllam ze moze miec dwie funkcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pomocny gadżet i ładne te ozdóbki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraziłam sobie to wyrywanie zębów, ałć :P Mam trochę inne, ale działają na tej samej zasadzie i muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahha zęby :P fajny gadżet, na pewno się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatuszki super ^^
    Szczypce wyglądają ciekawie ;-D Jakiś czas temu też stwierdziłam "ileż można samych ozdób brać do testów" i od Lady Queen zamówiłam pęsetę... A potem głowiłam się co ja w ogóle mogę o pęsecie napisać ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna rzecz, do dużych ozdób pęseta nie zawsze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam gabinet dentystyczny www.centrum-stomatologii.pl. Świetni fachowcy, którzy dobrze wiedzą, jak leczyć zęby!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.