Kanapka z flejków

Cześć :) Czy są jakieś lakieromaniaczki, które nie lubią lakierów z flakies? Nie sądzę. Ja je uwielbiam. Mam świadomość tego, że często mylę flejki z folią ciętą, ale jestem wielką fanką tych rodzajów topów i dla mnie to prawie to samo :D W każdym razie dzisiaj będą flejki-flejki, i to w dużej ilości. Natchnęło mnie ostatnio, żeby połączyć wszystkie lakiery tego rodzaju, które znajdę w domu. Z tego powstało to coś, co nazwałam flejkową kanapką ;)


Na czarną bazę (Golden Rose Rich Color 35) położyłam kolejno: warstwę MIYO "Snowflakes", Wibo Matte Glitters 2, Wibo Matte Glitters 1, drugi raz MIYO "Snowflakes" oraz top coat matujący OPI. Uzyskany efekt bardzo mi się spodobał. Dodanie dwóch lakierów Wibo było strzałem w dziesiątkę, bo to one dodały od siebie trochę niebieskości i złota. Najlepsze jest to, że na każdym paznokciu efekt końcowy jest trochę inny, zmienia się też w zależności od światła i kąta patrzenia :)


Cóż więcej mogę powiedzieć..marzą mi się lakiery Golden Rose Scale Effect których już nie ma w sprzedaży, a eksperymentowanie z tym co mam w domu to jedyne, co mi pozostaje :)
Co o tym sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Flejki mnie nie kręcą, znaczy może i by kręciły jakby miały inne odcienie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam flejki :) kanapka wyszla prześwietnie :) a GR Scale Effect też mi się marzą, szkoda, że są niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. same fejki są super, a w kanapce i w macie to już w ogóle wyglądają magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! ;-) Świetnie wygląda to zestawienie tych wszystkich lakierów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie taka kanapka wygląda, zbliża się jesień, też będę kombinować z flejkami na ciemnych bazach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszła ta kanapka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się marzą te lakiery z GR :(
    uwielbiam flejksy, a Twoja kanapka bardzo przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też niedawno wzdychałam do GR :(
    śliczna kanapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam flejksy :D świetnie wyglądają Twoje kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesiennie, bardzo fajny efekt lubię flejksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe:D A flejksy chyba wszystkie lubimy, jakby GR wznowiło tamte lakiery, to chyba mieliby od nas dużo zamówień:P

    OdpowiedzUsuń
  12. kanapki na bogato najlepsze! :D świetny pomysł i miks, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.