Life 71 i 73 (flakies)

Heeej :) Właśnie wróciłam z Zegrza, gdzie spędziłam kilka dni na warsztatach przygotowując przedstawienie z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego. Jeśli ktoś akurat jest z tych okolic i ma ochotę wpaść, zapraszam 31.07 do Zegrza i 1.08 do Serocka ;)
Ale przejdźmy do tematów lakierowych. Chciałabym pokazać Wam dwa cukiereczki z Super pharm. Jak niektórzy z Was wiedzą, uwielbiam wszelkiego rodzaju flejki w lakierach więc i te mnie zainteresowały. Zdecydowałam się na wersję niebieską i pomarańczową, wiem, że jest też różowa, żółta i fioletowa. Flakies zatopione są w kolorowej bazie, ale położone na czarny nie zmieniają jego koloru. Ja użyłam ich na czarnym oraz kolorowym lakierze, czarny dodatkowo zmatowiając. Oto, jak się prezentują:


Niestety, flejków nabiera się mało na pędzelek dlatego trzeba połowić, jeśli chcemy mocniejszego efektu. Zmywanie zupełnie nie sprawiło mi problemu.
Co o nich sądzicie? Jak dla mnie są zachwycające w buteleczkach, na paznokciach raczej przeciętne :)

12 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wyglądają :) Szkoda tylko, że odstają od paznokci, ja bym pewnie od razu je zdarła bo by mnie denerwowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam niebieski i fioletowy. Spodziewałam się efektu wow, ale niestety po pierwszym teście na wzorniku już wiedziałam, że szału nie ma. Na razie czekają na lepsze czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj kupiłam różowe flejki w SP. Chciałam jeszcze niebieskie, ale mam podobne z Zoyi, więc odpuściłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski na czarnym wygląda mega! Ogólnie efekt ciekawy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam niebieski, szkoda, że się tak słabo nabierają na pędzelek :/
    ale fajnie wygląda na czarnym tle w macie - podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. a powiem Ci szczerze, że mnie się bardzo podobają na Twoich paznokciach,a dodanie matującego topu uwidoczniło całe zdobienie! :d moim zdaniem ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dlugo je trzymalam w reku przegladalam itd... ale ostatecznie nie wzielam, i dobrze bo nie zachwycaja na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądają te na czarnym i zmatowione!

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiałam się nad nimi w SP bo w buteleczkach są prześliczne, ale teraz jak widzę, jak wyglądają na pazurkach, to cieszę się, że wzięłam brokaty ;) mają w sobie pewien urok, ale nie porywają mnie jakoś bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W macie podoba mi się najbardziej ;) Ja mam takie drobniejsze flejksy z Essence i nabiera się ich o wiele więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski na czarnym i w macie wygląda bosko *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. W wersji matowej wygląda nieziemsko ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.