Drogerie rozpieszczają nas promocjami


Witam Was :) Wreszcie zaczęły się dla mnie wakacje! Przez najbliższy tydzień będę leżeć na kanapie z laptopem, ewentualnie robiąc przerwy na malowanie paznokci i robienie im zdjęć :D Czuję się taka wolna! Poobrabiałam sobie zdjęcia, więc mam materiał na najbliższe 5 postów.

Jak pewnie wszyscy wiedzą, tegoroczna wiosna obfituje w drogeryjne wyprzedaże. W Rossmannie przez 3 tygodnie trwały promocje -49% na kolorówkę, w Naturze -40%, w Super pharm drugi lakier gratis, w Hebe promocje na poszczególne marki, a obecnie w drogerii Natura trwa jeszcze promocja z drugim lakierem gratis. Mimo że promocje trwały jednocześnie z maturami, ciągle łaziłam od jednej drogerii do drugiej, a wynikiem tego jest zdjęcie powyżej :) Warto czekać na promocje, bo ceny są wspaniałe! Oto co udało mi się kupić:

(Rossmann - tydzień promocji na kosmetyki do oczu)

(Rossmann - tydzień promocji na kosmetyki do twarzy)

(Golden Rose, nie na promocji)

(Natura - promocja na wszystkie kosmetyki)

(Natura - promocja na wszystkie kosmetyki)

(Natura - drugi lakier gratis)

(Pierwszy z drogerii Jasmin bez promocji, drugi z Natury -40%)

(Super pharm - 2 lakier gratis)

(Rossmann - tydzień ust i paznokci)

(Rossmann - tydzień ust i paznokci)

(Natura, -40%)

(Claire's, bez promocji)

Tak jak pisałam wcześniej, w Naturze ciągle trwa promocja "1+1 gratis" więc lećcie po lakiery ;) Ja jestem bardzo zadowolona z moich zakupów, bo uwielbiam oszczędzać pieniądze :D Normalnie bym tego wszystkiego nie kupiła.
Na koniec chciałabym pokazać wam moją gradientową kreskę, którą część osób pewnie widziała już na instagramie :) Zainspirowała mnie B. ^^ Teraz pora zmierzyć się z tęczową kreską!

Do wykonania makijażu oka użyłam 2 eyelinerów Lovely (najjaśniejszy i średni), eyelinera Wibo Electric Blue, mascary My Secret i mascary Essence Colour Flash w kolorze niebieskim :)



Tyle na dzisiaj :) Do szybkiego napisania ;)

7 komentarzy:

  1. gradientowa krecha ♥ i te kolorowe tusze z Essence są super, ja mam zielony i granatowy :)
    a ten neonek z Claire's muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczko wygląda mega !! I całość zakupów też świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ja nie skusiłam się na nic z promocji :D wygrałam ze swoimi słabościami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy ;) i śliczne oczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne zakupy, jutro (tzn. dzisiaj) lecę do Natury *.*
    świetna kreska <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.