Tag: Liebster Blog Award

Zostałam otagowana przez ZłotąPigmejkę, bardzo dziękuję za umożliwienie mi wzięcia udziału w zabawie ;)
Oto zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej,lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Zaczynamy :D

1. Jaki kolor najczęściej gości na Twoich paznokciach?
Myślę, że czarny i biały, lubię ich używać jako bazy pod toppery :)
2. Ile czasu trzeba Ci aby zrobić manicure, z którego będziesz w pełni zadowolona?
Zazwyczaj przeznaczam na manicure godzinę.
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie swojej kosmetyczki?
Bez pudru.
4. Podkreślone oczy czy usta?
Zdecydowanie usta! Uwielbiam mocno różowe i czerwone pomadki.
5. Ulubiony napój?
Sprite.
6. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
Będę mężatką z 2 dzieci, może stewardessą albo manikiurzystką :P
7. Idealny weekend to taki, w który....?
...mam święty spokój :D Mogę sobie spać do późna i łazić w piżamie, nie stresować się nauką.
8. Twój najlepszy sposób na relaks?
Długa kąpiel, malowanie paznokci, śpiew i taniec ;)
9. Styl sportowy czy kobiecy?
Hm..raczej sportowy, chociaż jak mnie coś natchnie to kobiecy.
10. Gdybyś mogła wybrać czasy, w jakich żyłabyś, jaki okres, wiek to byłby?
Lubię dzisiejsze czasy i chyba nie chciałabym się przenosić. Chyba, że do przyszłości :)
11. Jakie filmy poleciłabyś na długie, zimowe wieczory? 
Pierwsze filmy Disneya. Poza tym polecam serial "Orange is the new black", bardzo mnie wciągnął, choć na razie jest tylko 13 odcinków.

Blogerki, które taguję:
Jeśli ktoś jeszcze chce wziąć udział to zapraszam, ja potrafiłam otagować tylko 5 osób ;)

Pytania ode mnie:
1. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
2. Ile masz lakierów do paznokci?
3. Pastele czy neony?
4. Co chciałabyś osiągnąć w najbliższym czasie?
5. Czy to Twój pierwszy blog?
6. Jaka jest Twoja największa wada?
7. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do ust?
9. Czego się boisz?
10. Jak myślisz, jak odbierają Twoją osobę ludzie, którzy dobrze Cię nie znają?
11. Czy masz swój ulubiony lakier do paznokci?

Czekam na Wasze odpowiedzi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.