Złota posypka

Witam :) Po rozpoczęciu roku nie cieszę się już z powrotu do szkoły :P Jestem w klasie humanistycznej a nienawidzę wszystkiego, co humanistyczne więc tylko matma 4 razy w tygodniu jest ratunkiem dla mojego ścisłego mózgu.

Dzisiaj pokażę co miałam na paznokciach w dniu mojej imprezy osiemnastkowej, która odbyła się w lutym. Miałam złotą sukienkę i do tego taki manikiur. Przepraszam za słabe zdjęcia i nierówno pomalowane paznokcie, ciągle się uczę :)




Użyłam:
Czarny - Golden Rose Rich Color 35
Brokat - H&M Confetti Time
Top coat matujący H&M.


A dzisiaj na rozpoczęcie miałam na paznokciach pewne flejki... ale o nich innym razem :)

3 komentarze:

  1. Super się prezentuje brokat z matem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    Ja swoje zdolności co do przedmiotów ścisłych odkryłam w momencie wyboru studiów bo po klasie humanistycznej poszłam na Politechnikę :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pewnie pójdę na politechnikę, nie biorę pod uwagę nic humanistycznego :)

      dziękuję i także obserwuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Motywują mnie one do dalszej pracy.